Orgineel :
Bewerkt :
Video :
http://www.youtube.com/wa...4f2e-nShAw
Rates/tips?
[gesloten] Mafia City Wallpaper
OZDO
Melvin!
't rook en het vuur zien er een beetje nep uit, de auto is wel netjes gedaan.
Tyfoon
PsYcho_Stan
Draity
haha ik had al gezien op youtube
yunglean
de deur is te hoog/ breed in verticale lengte
coffees
ziet er wel echt nice uit
Dangerous!
8/10 !
OZDO
Quote: XXXTentacion
dude je wordt steeds slechter sorry dat ik het zeg
En jij begint steeds meer te haten, oftewel altijd al. Geef me een reden? Want met jou posts kan ik Nooit wat oke? Graag tips!
rakkertjuhh1
het raam van de auto lijkt ineens groter te worden
de scharnier van de auto komt een beetje raar uit
de hoek rechts boven van de auto is niet goed gemaakt
en waarom zijn er op 2 verschillende plekken brand?
OZDO
Quote: rakkertjuhh1
het raam van de auto lijkt ineens groter te worden
de scharnier van de auto komt een beetje raar uit
de hoek rechts boven van de auto is niet goed gemaakt
en waarom zijn er op 2 verschillende plekken brand?
Raam is groter omdat als iets dichter naar je toe komt wordt het groter, 2 plaatsen brand omdat het aanslagen zijn
LeafVFX
Het is niet heel goed, om een aantal redenen:
1. Je hebt weinig ge-edit, het kan zijn dat je dat juist mooi vind, maar met veel editen bedoel ik niet dat het persé ge-overedit wordt.
2. Als ik zou moeten vertellen hoe je het gedaan hebt, dan denk ik dat het ongeveer zo gegaan is: Je hebt dit plaatje gevonden vond het mooi, je hebt 2 explosies opgezocht of in een of ander gfx pack gevonden en er in geplakt, met waarschijnlijk de layerstyle: Overlay, of Linear Dodge (add) of natuurlijk soft light.
De deur van de auto weet ik niet hoe je het gedaan hebt, en die vind ik ook nog wel redelijk. De schaduwen van die man daar kloppen niet met de rest van het plaatje.
3. Je hebt ofwel een gradiënt map gebruikt (en waarschijnlijk eentje die heel vaak gebruikt wordt) of een colour-correction die je niet zelf gemaakt hebt maar die je in een gfx-pack hebt gevonden. Ook is het (zoals bijna al je werk tot nu toe) erg donker.
Builds
Iemand had een wallpaper over een britse bus en een stad
dat was dus echt gewoon helemaal awesome,
deze 8/10
xChaobrazzX
de schaduw van het popetje is te grood vergeleken met de auto
hondje999
mweh vind 't niet geweldig,
de herkleuring past niet een cool effect (licht blauw) is niet altijd geweldig rofld
het vuur etc. zijn gewoon niet passend (probeer de kleuren van het vuur aan te passen niet van het heleplaatje om 't passend te krijgen)
het figuur past er niet bij en de deur is raar
:P dat was 't wel zo'n beetje
OZDO
Heeeel veel vooroordelen (; Hier ga ik niet eens op in ,
[
quote=30517]Het is niet heel goed, om een aantal redenen:
1. Je hebt weinig ge-edit, het kan zijn dat je dat juist mooi vind, maar met veel editen bedoel ik niet dat het persé ge-overedit wordt.
2. Als ik zou moeten vertellen hoe je het gedaan hebt, dan denk ik dat het ongeveer zo gegaan is: Je hebt dit plaatje gevonden vond het mooi, je hebt 2 explosies opgezocht of in een of ander gfx pack gevonden en er in geplakt, met waarschijnlijk de layerstyle: Overlay, of Linear Dodge (add) of natuurlijk soft light.
De deur van de auto weet ik niet hoe je het gedaan hebt, en die vind ik ook nog wel redelijk. De schaduwen van die man daar kloppen niet met de rest van het plaatje.
3. Je hebt ofwel een gradiënt map gebruikt (en waarschijnlijk eentje die heel vaak gebruikt wordt) of een colour-correction die je niet zelf gemaakt hebt maar die je in een gfx-pack hebt gevonden. Ook is het (zoals bijna al je werk tot nu toe) erg donker. [/quote]
Quote: LeafVFX
Het is niet heel goed, om een aantal redenen:
1. Je hebt weinig ge-edit, het kan zijn dat je dat juist mooi vind, maar met veel editen bedoel ik niet dat het persé ge-overedit wordt.
2. Als ik zou moeten vertellen hoe je het gedaan hebt, dan denk ik dat het ongeveer zo gegaan is: Je hebt dit plaatje gevonden vond het mooi, je hebt 2 explosies opgezocht of in een of ander gfx pack gevonden en er in geplakt, met waarschijnlijk de layerstyle: Overlay, of Linear Dodge (add) of natuurlijk soft light.
De deur van de auto weet ik niet hoe je het gedaan hebt, en die vind ik ook nog wel redelijk. De schaduwen van die man daar kloppen niet met de rest van het plaatje.
3. Je hebt ofwel een gradiënt map gebruikt (en waarschijnlijk eentje die heel vaak gebruikt wordt) of een colour-correction die je niet zelf gemaakt hebt maar die je in een gfx-pack hebt gevonden. Ook is het (zoals bijna al je werk tot nu toe) erg donker.
ShiftUp
Ik vind het gewoon mooi hoor.
9/10
LeafVFX
Quote: OZDO
[...]
[...]
Jij was de gene die kritiek wilde hierop...
Kloppen al die zogenaamde 'vooroordelen' dan niet?
rakkertjuhh1
Quote: OZDO
[...]
Raam is groter omdat als iets dichter naar je toe komt wordt het groter, 2 plaatsen brand omdat het aanslagen zijn
ja dat snap ik maar de verhouding van open & dicht kloppen volgens mij neit
en dan hoekje wat ik in me vorige reactie heb gezet klopt volgens mij ook niet
voor de rest goed gedaan hoor
OZDO
Quote: LeafVFX
[...]
Jij was de gene die kritiek wilde hierop...
Kloppen al die zogenaamde 'vooroordelen' dan niet?
Nee die kloppen totaal niet, want dan zou het er volledig anders uitzien.