Hey DF
Ons hele gezin heeft echt last van de WiFi. We hebben al zo'n 7/8 keer KPN gebeld en het probleem gemeld. We zijn er echt klaar mee omdat we niks opschieten met hun kennis.
We hebben van KPN de Experiabox V9 gekregen, dit moest ultiem goed werken.
Op mijn laptop haal ik een downloadsnelheid van 17/18 mbps en de uploadsnelheid haalt 14/15 mbps. Dit vind ik al redelijk apart aangezien we het beste pakket van KPN hebben gekozen. Het zou tussen de 30 en 35 mpbs liggen. Dit vind ik nog niet zo'n groot probleem maar het geeft al aan dat er iets niet goed is.
Het probleem vind ik dat ik bijvoorbeeld bij wijze van spreken niet eens een filmpje op mijn mobiel kan kijken als ik boven in mijn bed lig. De router staat beneden op de meeste centrale plek zodat we in het huis ongeveer gelijke WiFi hebben. Ook valt de internet zo'n 1 keer per 25/30 minuten weg. Dit vind ik ook nog niet heel hinderlijk omdat het maar voor een paar seconden weg valt.
Ik zou graag willen weten waarom ik niet eens een filmpje kan kijken op mijn slaapkamer, ik zit namelijk erg veel op YouTube en volg meerdere series. Wie weet waarom ik dit niet kan en wat ik er tegen kan doen.
Werkende oplossing is zeker liefde want we zitten al een tijd met dit probleem.
Mvg. VxB
Serial/Registratie Code Weghalen
Afbeelding Verkleiner